9.1.13

kikilogram-mess



Assalamualaikum..
Lately ramai yg bertanya.ye ramai yg perasan.ramai jugak
yg tegor.wapun xramai mane pun tp tetap rmai yg peduli.
hihihihihikk
ekceli ape yg derang kesahkan dan tanye tu berpatotan sbb
kenyataannye. Yes True my Kilogram meter da move up.
wapun only 1.4kg dr biasa but org tulang kecik camni
senang nak nmpak.espesely lam gmbo ketaranye ha.
bende ni jadik last 3 weeks.timbang2 pop up jantungku
mak noks. 50kg first time in my life.
yehh uols noe wat?aku susah nk naek kilo
(i dun wanna kol it gemuk plis)
pling berat pun seumo idop b4 ni mse kt plkn 49kg.
mne xberat mkan 5 6 7x shari >.<
afta dat trun n time blaja 47kg puratanye.
bile kerja naek tu bkn mendadak pun tp scara perlahan2.
b4 puasa 48,puasa trun n raye naek sikit.skit dan skit n tadaaa
pengsan sedar xcya da angka 5 kt depan.bahahhahaha
suke dlm duke.senanye still ideal.kot tp bile rmai tgor.
merisaukan  lah plakk.pompuan lah katakan.
tapi aku sedar sume ni n trima hakikat ni sume 
sbbnye ade bukti2.

Bos Belanja time time kua meeting, The Manhattan Fish Market

Fish and Chips

prawn, fish n rice



Chicken Rice Shop

nasik ayam bbq and nasik ayam roasted

bunga durian (bahahha nme klate)

popia bunjut (name aku bg sndiri)

Nando feveret 'he'

hot peri-peri

org kempunan nandos

nasi ayam coeslow die punye

Spagetti bolognese meatball Pizza Milano (Cik Azida talk bout it)

 Subway
steak n cheese


biskut pun nak beli makan -.-'


Mr.  Teppanyanki

beef teppanyaki
aku makan xabes ade org abeskan skank ni.bahahahaa






 Ikan Bakar Bangi

Dinner wit Kak Ena.b4 makan nsik makan kerang sedap gile dulu

pae kate ketara lengan aku.k fine pae fine!

die nak naek kilogram skank ni dan adekah aku trut terjebak??

pipi membulattttttttttttt


Harith Iskandar kate org upload pic makanan loser.
hello nak terasa lah cmni aku loser.
cpat2 deny aku bkan loser so upload pic sendiri.
bahahahaksss.
ni sume lam mse 2mggu.agak2 lah dr 50kg akan ke brape lak?
gaya makan cam gini neh.haih..
aku xnak lah kurus nnt cekung.
aku terima ape adanya aku
cume aku kene bykkan senaman n exercise
sbab nak bdan sihat.tu target aku skank.
Jangan Malas Fatin oiiii!!

 Xo.Xo
F


No comments:

Post a Comment