11.1.13

Benci dan suka

Assalamualaikum...

jumaat kembali lagi.yehuuu!!
plik ngan org ramai dan diri sendiri apesal suke sgt
ngan jumaat.y ah??y??? ptot suke sbtuuu lebeh.

aku ade bce 1 buku 'sup ayam kpda jiwa' (tekan bm translator)
ari jumaat automatik sume hepi and  monday sume blurrrr
n bluess.kenape dan mengape?sedangkan ari2 pun keje same
or bnde same kite wat..kannnn?

ekceli kite yg slah bile kite blues or blur sbb kite yg set mind kite.
kite yg set kan ati kite yg ari tu isnin so xde mud.
walhal kite boleh je hepiiii on monday like a friday.
bile jumaat kite set kan mind kite yg yeyyyyyhhhh lets laughing
coz today is friday pdhal xde ape yg menghepikan pun.LOL


So y not kite set mind kite Everyday iz friday baybey!!!
yeyehhhhh \m/
tapi kalu hepi sbb nak smyang jumaat boleh lah kot trima alasan
nape jmaat lebeh hepi dr hari lain.
tapi yg senaye adaah krna jumaat last day keje lam smggu.
sbb tu korggggggggg hepi kannnnnnn?eleehhhh aku pun sme gak.
kot.




"kite merancang,kite membenci..tapi 
Perancangan dan pelaksanaan Allah lebih sempurna"


dulu aku penah xsuke dan xmgkin terima akan sesuatu ni,
tapi Allah lebeh tahu ape yg terbaek untuk aku dan mgkin ini ujian.
dari sudut positif aku percaya ade kebaikan dan hikmah.
nak xnak aku kene ikhlaskan hati terima dan redha.
Insyallah sikit demi skit aku da berjaya trima.


Skrang Aku blajar untuk tidak terlalu tidak suke atau
benci sesuatu sbb one day da time will come and u no it.


XoxO
F




No comments:

Post a Comment