11.12.12

pray me luck

tanpa keberanian mimpi xkan jadi kenyataan.

skank aku pegang kate2 ni.
wapom maluwww >.<
kena jugak berani!!
bile brani Insyallah menjadi nyata=))


disebabkan ke addict an aku ke atas shawl
and tdung2 yg sungguh mengancam jiwa dan raga.
aku rase mcm xadil untuk aku sorg2 gila.
maka aku nk kegilaan aku di sharekan
dgn kgkawan n org lain.
seriously ok.okkkkkk
tgok design rse xpenah ckup.
xpernah puass
stiap kali pergi kdai butik msti rse
wajib beli dan ada..bahaya kan?
tp ni bukan satu kesalahan undang2 pom sbb
sebagai perempuan cantik yg normal 
ini ade lah waras bknnye gila.
yeahh i told yaaa.
mane ade pompuan xgilekan design2
exklusif and marveleeess.
aku taip ni smbil air liur meleleh.
bahahahaha.
nak tgok pic mgkin akan di upload di sini
mgkin juga di fb.
" l'adore scarves " iz my new baby.
i NEED ur support and ur love.

http://www.ladorescarves.blogspot.com
x.o.x.o
F

No comments:

Post a Comment