29.12.12

Part 2 gile gile remaja tua

Assalamualaikummmm..
oleh sebab ade part 2,wah gitu ko jah.ade part bagai.da nak same 
da ngan twilight. and mood aku tgah neutral makenye aku update.
aku xnak da lapuk sbb bile lapuk aku malas nk update da.
mcm pic2 raye n p oliday tgah taun lepas.well i noe very da lapuk.
so mase tgah panas2 n laku ni aku amek lah kesempatan..
Lets Continuee..




Okeh we went thereeeeeee
as u see


amek pic kt instgram azie.bolehlah uols follow her,bahaha


after da makan makan d mcd and pusing pusing akhirnye buntu sbb ipoh ghupenye bndar mati =(.stop railway station


.nampak x ade org da sangap nak tido.duduk pom die layan..

ekceli kami continue tido lam surau berekon.rare x?bahahaha
like xde keje punye budak.save bajet n yeah we like dat.
kenape bayar lebeh?free pom boleh.ade org tu siap berdgkur.
bahaha.aku xleh tido sbb biasalah mkcik2 skit tido2 itik jap2 
sdar jap2 jaga.sbb risau kan ade yg terjah ke ape ke.
bunyi ketepi lg bising.mase tu pkul 4.15.around dat we nk 
rehatkan mata sat.

depan ni ade masjid so azan subuh je trus  jaga and bgun semayang and make a move.


kirenye siap2 basuh muka gosok gg trus bergamboo.eh iols bwak lah brus gg n ubat gg

azie curik amek pic we olss..yeah sbb pg sgt msuk rileks je xde tiket.pkcik kaunter p smyg subuh

time to cari kopitiam or watsoevah nk charge fon n ipad yg da nzak sgt sbb plug lam surau rosak _._.
after pusing dan pusing dalam kegelapan subuh.ade jumpa kdai sun fatt kdai kopi je yg bukak n da crah pusing2 jumpa gak old town white coffee.nk yg kopitiam old fashion tp xjmpa.sedeh.tpksa lpak gak sini sbb nk charge


brekfesssss n lepakk

discuss for nex stop.dgn limited battery fon.


mata sepet nmpak sgt xmandi pg.bahahahha

emilia dari ganung


gua kek look tong.ok sume pic dr intgram sbb fon aku da kojol da.
morninggggggg dari dalam gua yg nyaman n damai
tempat die dulu datang xsecantik skank la landskap die..skank mcm2 ade.

cuci cuci mata timee
ni da lepas mandi da ha wapom p shelai sepinggang mndi tetap mandi

kami mandi kat masjid tadi.bahahhaha.gile full manusia.xkoser mak nak masuk

 next stop we went sumwer.plan nak sh0ot ke cameron tp sbb
fon n ipad da kojol makenye hurmmm nex time lah p kutip
stroberi.pusing2 perak sepam 2 pam jam 3pm kami grak blik kl.
Jemmm gilak atas highway.xpaham ok.selow melow je grak n
tepat 7pm kami smpai kl p makan2 sat n balik.so done our keje
gilak.ini lah yg best.last minute plan.backpack 
much fun i guess sbb ngan kete jd malas
nk kua masuk tmpat..nex time insyallah tmpat lain plak

PS:Aku xgemok pom,berisi skit je.n baju aku pkai sgt besar.
ini fact okeyyy =)


xoxo
F


No comments:

Post a Comment