24.9.12

Yang pelik nye sekarang

Assalamualaikum..


yeayy hai hai.rajin plak aku update blog skank ni.
tapi ini bukan pelik mane pom. kalu nak dibandingkan
aku yang pelik dengan diri sndiri sekarang ni.
pelik sebab nape aku skank da buat bende pelik bg aku.
pening leww tewww=P


aku mane pernah makan yogurt.
ye makanan yang berkhasiat tu dalam majalah rapi
byk menceritakan psal yogurt.tapi ari tu
aku p giant dan aku telah membeli 2 yogurt.


seminggu atau 2 minggu lepas
setiap kali keluar aku makan ayam penyet.
xkira dr wong solo sampai wang xsolo.
dari ayam penyet AP sampai abang pond
depan umah aku.bleh dikatakan stiap ari.
peliknyeelahhh hai. pdhal dulu ayam penyet
pom aku xkenal ghupenye cmne.


semalam aku p cold storage klcc,
entah camne rajin lak aku nak msuk situ.
bukan ade ape pom nak carik.
da alang2 masuk aku beli cekelat and biskut.
tapi yang peliknye tempat prtama aku p
kawasan sayur and amek tomato chery kecik2.
aku rase aku pelik da buang tebiat je.
aku beli lah konon untuk kcntikan kulit.
wahh gituuww.ntah mkan ke x,pelik tol.


last skali, hari tu mase cuti 3 ari.
cuti merdeka yg 31 ogos.
haah aku bgun pagi2 basuh baju and bersiap.
aku naek lrt p pudu.mse kua tu aku da niat
aku lone ranger ari tu so ekot kaki.
sampai pudu trus ke kaunter genting.
aku bukan nak p maen tp amek angin.wahh
amek angin sejuk sorang2 nak naek skyway.
tapi bkn rezeki aku nak bajet sorg2 sejuk2
sbb tiket pergi ade tiket blik kl semula da abes.
terpksalah mmbatalkan hasrat aku tuu.
pastu aku trus p lunch mcd and pusing2
kotaraya n central market seperti seorg tourist
dari Korea.wauu kpop gtuww.

bile jalan sorang2 byk bende yang aku dapat.
jalan sorang mata lebeh fokus perhati
hal2 sekeliling.lain kalu kite ngan kwan,
kite pk nak seronok n sebok berborak.
mngkinlah.
sebab tu org2 tua kate
"jauh perjalanan luas pemandangan"

dari situ byk yang kite belajar,
dari situ kite kutip mane2 yg ptot untuk dijadikan
iktibar.bkan jalan saje2. blik kosong kosong.

 okeh.itulah antara kepelikkan diriku.
aku pom pelik tp selagi xpelik dgn bende2
yang buruk.ok kot.mgkin jugak faktor umur n hormon.
mungkinlah.

tataaaaa =>

No comments:

Post a Comment