2.7.12

malas

tadi lepas mandi aku eksaited.amek pen amek note pad, bukak tenet search n goggle ape yang ptot.
tp lepas da dapat yg berkenan dan ade ciri ciri yang nak aku pom nak go to next step.tp langkah aku mati setakat tu je sebab aku ni xreti mane.bile xreti aku malas nak cube.aku mcam xberani nak cube bende yg xpenah wat pom ade.takot tertipu ke ape ke.tp aku raser malas yg lebeh.so mud aku da turun smula.letak pen simpan note pad.aku tarik external hard disk cucuk kt usb tp mcam malas nak tgok cite.asal sume bende pom nak malas neh?makan pom malas jugak.naseb je perot berbunyi..ke sbb tido xcukup yelah smalam lyan spain smpai pagi.tido bape jam je naseb spain menang 4-0.berbaloi baloi baloi..skank rse nak sambung tgok city hunter.padahal banyak bende leh update kt sini.beratus gambo yg xterupdate tp tu lah da malas.memang malas lah.

No comments:

Post a Comment