9.7.12

bg ko lucu bg aku serius

Assalamualaikum..


aku nak cite tp xbape nk cite pom ade gak.aku ni kan kental lg perkasa xcaye bace profile aku kt sbelah ni (merujuk pda tulisan sndiri).mcam lah hebak sgt oi..hahhahaa..percaya cket pom voleyhh.disebabkan jiwa dan mental yang kuat tidak mcam otomen yg mudah lemah iteww.tetibe. aku ni sukar nk takot pde binatang hewan atau serangga sperti lipas tikus katak atau ape2 yg digeli oleh kaum wanita hawa yg sungguh lemah lembut itu.aku lemah lembut gak wei dari luarannye.skank aku cite bab mental ok..so aku tercari2 binatang ape yg aku takot.cacing aku xtakot cume geli sedikit.sedikit je lah nyepomm. setelah sekian lame aku memendam rase kehebaktan dan keganasan aku tp senanye aku ni ade gak hewan yg aku takoti..sejak aku idop ni hewan ni salu sgt menghantui (bkn mimpi antu) aku sampai aku nanges nanges hingga sedar dari tido.kuat setan kacu waktu tido aku mase tu kot.



inilah antara hewan2 yg bikin jantung aku berdenyut kencang


ye bagi ko aku sedang mengarang sebuah cite dongeng tp bagi aku ini bkan dongeng atau mitos.ini smpai leh wat aku menangis teresak esak (ko ade ?).lam mimpi kene kejar ngan hewan yang beleher panjang giloo tuh smpai nk terkencing pom ade.femili aku ilang,orang kampung sume ilang arah.xde tempat nk menyorok bile hewan2 ni menyerang.kene lak yg lompat2 cam kanggaru tu pintas ekot depan.ade gak yang ade sirip atas bdan tu.belum campo yg terbang2.puhhhhh sume hodohh hodoh..serius ok!gelii!ngeri!lebih kurang 5x kot masuk mimpi ak, da la mimpi tempat same je.lain lah kalu mimpi tukar tukar tempat contoh kt disneyland ke lepas tu korea ke jepun ke.huh! aku salu pk kalu bnde ni hidup dan wujud..hurmmm. tadi aku masuk kawasan ni aku berlagak kuat walhal lam kpala kalu lah bnde2 ni tetibe idop betol2 mati aku.dgn bunyi dgn gerakan camtu saling xtumpah mcam bnde idop.aku gagahkan diri gak sbagai persediaan di kemudian hari (lam mimpi kot).so wat mase skank hewan2 ni memang mejengkelkan aku.lemah lg aku dari otomen maknanye. aku harap lepas ni bile mimpi menjelma aku xnanges da(araplahlah kan).tadi aku bace info2 and note psal menatang ni sume.mereka ni wujud beratus2 tahun dahulu.tp mustahil ke mereka xhidup lg skank?mungkinlah mustahil kan.


ini bukan cite dongeng atau lucu.mode aku serius ni bhai.







2 comments: