7.9.11

kesinambungan raye hari hari

assalamualaikum..
hav much words to describe.
let me tells how fun my hari hari raye.tiada mase terbuang except terbuangnye sisa sisa makanan ke dlam lubang tandas sebab makan sgt byk=x.
raye ke tiga hanye tido dan makan di umah so ingatkan hujan smpai ke petang rupenye2 pelangi di siang hari.huuu raye ke empat sebenanya sungguh bizi pergi ke open house dan kenduri kwan kawen.dr pg smpai maghrib uols baru aku ade di umah malamnye plak berbaque. bersama femili.esoknye raye kelima bangun tido di seprisekan oleh bestie nabilah yg kol nak mai beraye ke umah xsgka sbb berbelas taun kwan xpenah plak die nak dtg raye umah aku.haaahaa sbbnye rumah depa sume kt kb umah aku jer jauh nun di melor.smpai gak cekmek tu nek kete gagap gagap sorg diri mule2 aku ingtkan die tetibe nak mncul umah aku sbb nak bwak encik baru tunang 2 hari rupenye tidak sama sekali.hanye seorang diri katenye baru nak beraye(yelah before tu duk nerves sebok hal tunang kan).so aku pom kenelah teman die nak bg mood raye neh and aku decide jum raye umah siah kt kb.before tu kol siah tuptap2 laki die angkat ckp die kt spital.we ols terkejut la tp assume yg die nak bersalin jd sebelum smpai spital stop mall beli barang bayi newborn(gune duet raye),bile smpai alangkah terkejut tgok perut msih tinggi.hahaha.upenye die contraction msuk wad 2 ari due die 2 mggu lg.saboo jelah. tp xpe adiah in advance nant susah da jumpa,btw end of this month die nak g uk smbung phd.untunglah..
lepas tu meronda lak kt kbmall smpai malam sbb tunggu cheteh n mom dtg amek.alang2 amek setop lak kt mekdi wakaf cheyeh smpai 1 pagi(long dun jelesh2).huhuhu.raye ke enam plak reunion yg xbape nak jadik sbb ahad da ramai kua negeri blik ke tmpat masing2 so berlima kerat amek keputusan lepak umah kecik aku jelah xyah g jauh2 bergathering.dr pg smpai ke petang duk mengarot cite zaman2 kegemilangan,abes je program reunion slepas 12 taun xberjumpa terus aku rempit g umah mcna majlis btunang katenye.langkah kanan sbb member yg len pom ade gak wapom makanan da tinggal sket.DONE my meriah raye.=D

wapom duet raye seket tp tetap hepi dan kalu upload gmbo sume sekali memang muntah orenlah.selow2 la aku tempek gambo tupom kalu ghajin deh.dan sebenarnye aku da mule rendu smyg teraweh dan imam eh anak imam eh moreh eh mkcik2 eh xla bulan puase ='(

No comments:

Post a Comment