16.9.11

today is friday

Assalamualaikum.

i need to share with you something spesel.



"Barangsiapa yg bertaqwa kpd ALLAH nescaya die akan
mengadakan baginya jalan keluar dan memberinya rezeki dr arah
yg tidak disangka sangka.Dan barangsiapa yg bertawakal kpd
ALLAH nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya."
(Surah at-Alaq 2-3)




sbb ape aku rser spesel.rase it give me something.1 mggu lepas aku g kino bace mjalah yang aku xtau mjalah ape pastu aku tertarik ngn ayat ni so aku tulis ayat ni lam fon aku.letak kt draf pastu days after aku terbace plak kt umah clong tp forget di buku or wat or da same mjalah.then tghari tadi lam usrah jumaat tv9 ustaz abdullah recite this ayat jugak.so aku cpat2 terus bukak draft fon and yes it still ther.aku raser for 1 week i meet this ayat more than 5 times.subhanallah.sungguh this word give me feels.

and last not least,

"kerana sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan.
sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan"
(Insyirah 5-6)





^_________________________^




No comments:

Post a Comment