21.8.11

unplan break fasting sampai thailand

assalamualaikum.

tadi tengahari we ols pegi beli brang2 nak wat kek and kuih raye dekat je dekat PKT pasir tumbuh kalu ang bkn ore klate konpem xtahu.so mase membeli xbelah lagi baru terplan nak g bukak pose kt lua lgpom hari sudah ptang plus xde org kt umah,msing2 ade agenda org kate.jadi kite terjah jelah keybee sbb da kul 5 lebih maka byk restoren da fully book selepas we ols stop tanye dan tanye akhirnye alhamdulillah smpai restoren bwah ni maseh ade tempat.yipeeee =)) syukran syukran che chiq.
bialah aku xaptudet sbb xgune iftar instead of break fasting (lg cool open puase hehe).


inilah chengmai thailand
propa harus lebeh bhai


after azan and aiman recite doa


bismillah


alhamdulillah rezeki hari ni


silap timing plak


mahcogirl
kak scha kate aku kwn jack n jeno arini ='(
mereka berdua xsiungman
(gara2 aku pkai jeans koyak kt lutut dlm ade legging ok)


noti boy as always lah,nganga seluasluasnye


i guess company treat kot sbb
mereka segerombolan adelah geng



i still dun get any excited mood of raye yg i dunno why wapom pose ade 10 ari lg aku da ade spsang sandal raye 2 helai tdung raye 2 psang baju rye yg siap malam raya nant ('.')" (sume ni kasih syg kuarga mgkin taun depan xdpt lg adiah2 neh)tapi semangat nk raye tu laen mcm.wapom kb mall time nuzul quran sungguh jem penuh org shoping raye dan wakaf cheyeh jumaat malam sgt fun fair(fair ke?) tapi menurut kata hati bersih aku jwapannye adelah krana aku berada di umah dan bukan sbg perantau.paham ta perasaan anak perantau time nak raye mood ade lah diperingkat yg tinggi sukar di bendung lg wapom belum ada baju kasut beg tudung raya.yea semangat menaiki knderaan pulang ke kampung adelah indah yg amat smbil menyanyi lagu ooo oo balik kampung.tapi xpe wapom aku bukan perantau tp mgkin slepas kepulangan anak2 perantau yg akan membanjiri klate lg 5 6 hari sehingga melor pom jem akan meningkatkan stage mood aku ke pringkat spatotnye.di tambah lg sbbnye aku belum kemas umah dan tidak membaking biskut raya dan kek lg..tunggu sume tu aku wat baru moood aku pergiii jauhh.huhuuuu


kuat plak membebel wapom tdi set mind nak letak pic je sbb xtau nak tules ape.oh i see org kate kalu xde mood sgt nant raye mesti meriah.hopefully!! and can't wait to reunion wit geng skol rendah and and attend 2 besties engagement day.fullawehh.

4 comments:

  1. cam penoh g jer cnie,,, servy kakah nok nikoh kt KB ari 2hee,,,, aku ingt kat jln sri melang or cemerlang apo tah hee xthu xingt,, rembat kdai ni cz ari 2 ari jmaat bayok kedai ttup kedai nie jer buke,,y aku thu restoren nie ade aircond,, tol x...?

    ReplyDelete
  2. ya betol..aku xingt kt mane tp dekat ngn bndr kb lah..mkanan dio sedap2 kan??nant mai klate singgah umah aku luhh

    ReplyDelete
  3. aku d kubang krian now,,, tapi da nok balik doh aftr zoho,, 3 month dr skrg aku siggh mula cini,,ade appnment,, so cntc mula ar mung kekgi,,, happy eid al-fitr

    ReplyDelete