12.8.11

hormon mengubah segalanye?

assalamualaikum.malam ni malam jumaat da 11 ari kte pose rupenye.(kite?).


malam ni bkan mlam mood jiwang pom sbb aku memang sukaar sket nk berjiwang.angin monsun tropika barat daya dtg bru lah aku layan jiwa tu pom siiikiiitt je jiwa aku berdetak.tp lately ni aku rser aku di pakse untuk berjiwang yg xjiwang sgt sperti dipakse mendengar lagu2 berupa perasaan yang mendayu dayu bagai angin bayu mencium pipi.kirenye tangkap lentok la bhai.dala aku ni langsung x up to date dgn lagulagu yg tgh in tgh hot tgh femes tgh meletops ke hape wapom ari2 aku online smbil pkai earfon tp earfon tu hanye sekadar hiasan di pinggiran telinga je.sebab tulah mp4 xngam ngan aku =( asal ngn aku jap je rosak,walkman zaman dedulu plak dgr bile carta hotfm ari ahad 9 pagi ataupom sbg modal xnak borak dgn org sekeliling =).
so bile dgr org ckp tajuk lagu atau nyanyi terus tercengang atau terkebil kebil sbb xpenah dgr pastu bile raser sedap trus tanye lagu ape,sape nyanyi tajuk lagu.10 min kmudian trus xingt sume tu sbb xde sel excited terhadap muzik.tapi minggu ni aku rser mcm uptodate gile sbb dgr 5 lagu baru serentak hohoyeh.sape yg pakse aku ce teka?
sape lagi berani pakse memaksa aku ni kalu bukan apex da hitler.hoho.kejam lak aku rser panggil cmtu,nant doa tukar tukar panggil abg haji lah (sejuksketati) dann aku sungguh pelik kenape die asek tuju lagu je kat aku sejak 2 menjak ni bile aku xtahu sebok suh aku goggle dgr siap desak2 lg.ok fine xnak kecewakan die aku pom google lah pastu wooh bes upenye lagu2 tuh.terus rase riak pastu ckp kt muid adik aku besss ohh lagu ni bla2.die selamba dan badaknye trus jwab da berabad die donlod lgu tu.aku mcm harrrrharrrr =.="








ni lah playlist lagu lagu yg dituju.
tuju dgn suh dgr same x?heh.


smalam 10 ogos terus ilang sume raser pelik
curious di paksa berjiwang oh rupenye gara gara
abg haji genap 24 tahun maka hormon die da berubah da.
xbape nak hitler da sekang ni.=P
dlam hati ade kebun ke bang haji?hohoho



selamat hari jadi abe haji
semoga ALLAH merahmati n memberkati kamu,
murah kan rezeki kamu dan bahagiakan kamu
di dunia dan akhirat.aminn.


this post meme syok sendiri sbb he xbace ini blog.=))

No comments:

Post a Comment