2.11.10

kemahuan

Bismillahirahmanirrahim..

malam ni aku rase sesuatu..buat aku termenung lame dan berfikir.

Alhmdulillah..aku da dpt berubah sumting..wapom xbyk tp
akan trus berusaha berubah..aku sedar itu..

insyaAllah..
akan berubah lg..bkn u sesape tp u diri sendiri..untuk kebaikan d masa
akan dtg mgkin kebaikan u persekitaran juga.

skank aku rser nk delete fb..ntah la tetibe..rser byk sgt mengarut..
rser berckp tnpa berfikir.rser mcm ntahla..loser mgkin.
tp kepentingan fb wat aku trus berfikir lg.
nk delete blog tp syg...nk private...
mgkin akan wat skit mase lg..
cket2 lame2 insyaALLAH dpt kurgkan.
lame2 akn berubah juga kan..


aku rser aku yg skank atau before ni xlah teruk atau buruk
tp xslah kan berubah lg ke arah yg better..lg bagus..lg baek..
not to perfect one coz no one will be ther..


in social life.
in communication.


mgkin sbb aku da menuju ke satu tempat kesedaran..
so skank asyik pk wat is da bes ting for me..

YA ALLAH,kuatkan hati aku dlm kehidupan ini..
tabahkanlah hati aku dlm melalui hari2 akn dtg..

ples pray for me too..i really wanna change..
really need..


korg xkan faham sbb aku pom xfaham kenapa.
tp xsume bnda perlu ade sbb rite?

mgkin ksederhanaan....................................


dun tink i wanna do cause sumting.no..sumpah tidak.

No comments:

Post a Comment