7.11.10

innocent ke pending

..aku..
skank da tukar body clock..
aah..mcm tukar pampers baby je bg aku.
bile rser nk tido awal juz tido.

aku realise yg kalu xtido smpai subuh.
nnt bgun da tghari pastu g mkn,blik mkn
memg akan tido blik sbb mata sgt ngntok..
pastu konon nk tido jap tp terbbas smpai asar..
so mse aku mcm ok time stady hnye bermula
pas isyak smpai subuh..xmsuk ckp2.mkn2.lepak2.
tnggal bape jam je kan korg kire sendri..

bile aku stat tukar body clock mse pas tgok bola mlm tuh,
esok yg paper rs.sbb pas tgok bola mcm ngntok sgt
tp xtaw pape lg rs so aku nekad tido awal.awal xla awal sgt
tp awal dr biasa la kan.
kul 2 da tido n kunci jam 5.30 tp aku sedar 4.30..
then aku bgun stady n xngntok ok..segar aper(xtaula sbb ade paper esoknye ke)
dan akan tido jap kul 11 before g paper..
so mse stady mcm lebeh sket kan.
bdan pom xla sgt lemah.tp depend gak la.
aku ni suke hati je nk stady.tgok mood.
sbb tu aku xgemilang mane.=((

arini baru nk stat stady risk mgt..
org len da pulun smpai lengan aku baru nk sinsing lengan baju.


entry sbenarnyer tajuk yg ni.

okehh..before tido aku nk cite 1 cite seram....
tdik as n ema lepak kt ktil aku.so borak2 smpai kul bape ntah.
11 lebeh kot.smbil2 dorg online.then aku tetengok ema tekan
most recent kt home fb die..
aku..."erkkk...nape tekan tu?ade function ke?"
as n ema saling berpandangan..pastu dorg gelak..sakan ok.gelak sakan..
dorang sakan mcm sakai.eh..sakan sakai..

aku "betol2 la weh"

as "aku sbenarnyer dr dulu tgok ko online ko xtekan bnde neh..
tgok kt home ko warne biru cmtu jer tp xtertegur n tnyer lak"

aku "yelah..untuk recent post ke?"

ema yg gelak sakan xstop2 mnympuk "aah fatin..saye pom
pasangak home awak tp xterckap psal ni" smbung gelak..

aku"oh ok kwan2.gelak kan aku puas2 aku memg camgini..innocent.
aku salu tekan refresh je lapanpulohlapan kali smase online nant kua gakla latest post"
xnk ngaku kuno ke hape ntah..

mereka"gelak berdekah2 smbil wat muke simpati ke hapentah"


ok fine korg..aku memg cmgini..nmpak mcm taw je sume mcm pro pdahal
gile pendingg...erkkkkk..xjugak..ade time pick up gilew kot =O


ni xtahu sbb ape.tgok kemain korg gelakkan aku..
xpe2..ade ubi ade batas.ade che bi hbes la batas rosak.
(pantun rosak)

kaming paper on 9..
paper laz on 12...xsabau nk blik umah..

da sori xdpt teman g umah kak lah..sume nyer xdpt d elakkn..sori sgt2..
tenks to mcken psal dtg amek brg tadik n bnje tuttt..budi anda akn saye
kenang smpai bilew2.
arini saye mkn free..tenks to as n merah jugak tapau mkann free.
jum jimat ari2 cmni kan
.

No comments:

Post a Comment