3.6.10

pestbook

sbb ape pestbook??
sbb bg aku facebook neh adlah sjenis pest kpda book..
korg phm2 la knape pest kn..mgkin juga krn menganggu org nk study n mgadap buku..
bg aku la kan..so aku nk ckp ini facebook adlah pestbook..
aku ade pestbook pom sbb sume dak2 38 kecoh ade fb..
tp aku xla jauh ktinggalan compare ngn dak len..
yg suh aku wat imran voguee..so aku register la..
mcm bes kan..da wat mule la gatal2 tgn nk tekan2..
mule la xleh berenggang...pastu jdik stok geli2..
mana x nye..bosan je bukak...

sbenarnye mse aku bkak neh..aku da ckp xkn lupekan frenster..
tp tipuu diri sendiri sbb bile da addicted syok ngn fb..aku tinggal fs..
dan tujuan aku bkak neh xlen xbkn msti la sbb advntagenye kan..
leh gado2,tekak2,hubung2,mengeratkan silaturahim antara kgkwan..
pling bes bile kgkwan yg 4 5 taun ilang tetbe add n wujud...
tu tujuannye ye kgkwamm..
tp pling annoyinggg gileee bile org wat fb neh tmpat bkenalan..
yg annoy tu aku psal kt page aku..aku bkn artis la..karang bile
x approve yg add org ckp aku poyo,koya hawtt..
aku confirm jelah wapom xkenal kot2 org yg add tu junior2 ke,knal ke..
xkesah la kan asal ko duk diam2 lam list fren tuhh..

yg bertmbah menyammfahkannn bile nk berkanalan...nk no fon...
aishhhhh....aku chat nagn yg kenal je..bile yg xkenal say hye..
aku view dulu profil die..kalu xkenal aku x replyy..
bkn nk ckp aku baek...soapan n berbagai2..tp aku rser xde pe nk ckp ngn org xkenal
nehh..lgpomm moyang aku penah pesan..."dun talk to strangers"!!
so aku ekot lahh...

bile da sgt annoying dan xreti malu nk pamer no fon n bagai..aku
terus delete ko lam fren list..sbb aku xnk crik musuh..xnk jugak tmbah dose
mengeji ko atau tmbah kan kemaluan ko psal rmai org bace ape ko post pastu pakat gelak....
adeshhhh.....aku kdg2 nk dlete acc pom ade..sbb aku neh penakottt ngn strangers..
uwaaaaa..nk bkk acc baru.pastu add n knpem yg betol2 kenal je..

tgoklaaaa.....kalu ketakutan aku makin mnjadik2..aku wat lah...
penakot kan aku??

No comments:

Post a Comment