3.6.10

lepasan khidmat pelajar


hari pertama muke maseh putih ye tuam2 n puam2



muke pda hari kedua sudah kemerah2an..
kerana saye telah mengoven kan nye..



hari ke 9 nmpak x tuam2 n puam2 semua da bertukar kaler..
bibir juge itam mcm perokok tegar..



hari terakhr muke saya da malu2 nk masuk kamera..
mgkin die sedar die da xmcm dulu lg...
(^.^)! fair n lovely oke kew??hahahahah




bile ckp psal skp..
tetbe laks rendu nk jerit2..
"bas ke pdg kawad"d ulang2 dak2 neh smpai org ke 9 kec aku.
....bas2...sape nk naek bas..
aku lak ngn ayat febret
"bas tidak akan menunggu anda"
wat gimik supaya parapara ibubapa lekas2 nk balik umah
so aku n da geng leh la abes keje awal..
hehehe..tp gimik apepom tetap makbapak xlayan..jnji dorg
dpt amek gmbar lame2 byk2
stiap sudut kt uitm..setipp tmpat
wapom panas xhengat wapom ketiak msyam xhengat mereka xpeduli da
janji muke mereka maseh mampu pure2 senyum nk bergmbar..
xpahammmm...rendu nk bngun kul 6.10am wapom da sedar kul 6 tp
pejam semula sbb jarum pnjg xde kat no 2 lgik..bleyh eh?
pastu 6.40am dah berlenggang kgkung g bus stop tunggu pkacik mail
dtg amek ngn van uitm..mule2 x kul 7 da smapi lame2 kul 7 suku baru nmpak lubang idung pkcik..hehehehehe...rendu nk gado2 ngn driver bas,,ada yg psikoo wat2 muke
garang pastu upenye2 saje je wat camtu..naseb aku x hemo layan kesaikoan pkcik tuh..
emi yg sentap kene saikoo ngn pkcik tuu..ada yg jenis terlebeh rajin,org xpenuh da tutup pintu bas pastu gerak terus..ada lak yg kureng rajin kate penat nk kejar trip lak akan tunggu smpai org lam bas da xtau nak sumbat celah mana da baru nk gerak..kalu la kat tayar tu pom leh letak penumpang
sure dorang penuhkan 3 4 org bru jalan ..mcm2 garam tol..
rendu jugak nk tgok baju2 yg lawo2 kelip2 hot2 sexi2 elegan2 pastu terus berkhayal nant
konvo nk pkai baju ape eh..ken mcm tu ke fesyen mcm mane dan ape mcm bagailah..
belom lgik gosip yg anak nk konvo tp mak pakai titop mcm mak yg nek pentas tolong
bg skrol kt anak masing2 lak...
rendu jugak nk makan brekpes pg smbil bertekateki mknan ape b4 tgok mkanan smbil doa bkn mee..pastu bile mee goreng 3x selama 10 ari..aku kebuluran la tgaharii psal aku xmkn mee goreng..
bile tgahari plak ari2 ayam mcm ayam xkn pupus kan sbb ikan da byk mati psl minyak tumpah kt laut tuu...xpasal2 aku membebel pnjg...pling aku rendu nk duk tgah panas smpai mata xleh celik dr kul 11 smpai kul 7...eh tipu..mstilah g rest membuta kt surau dr kul 2 smapi 5..hasilnye muke aku yg da memg xputih mcm minah salleh trus burn ala2 negro pastu kulit muke plak memg jenis emo lebeh..terus
nek la jerawat dan segala petik sawo yang ada..
hahahhaha..

No comments:

Post a Comment