15.11.14

awakkkk

Assalamualaikum... semalam bace belog beberapa belog yg bagi aku puitis tapi sentiasa bg pengajaran. bile mane aku cakap aku kecil nak jadi besar. bile mane aku sekolah nak masuk universiti. bile mane aku universiti aku nak keje. bile mane aku keje aku nak duk rumah keje sendiri. bile mane aku bujang aku nak kawen. bile mane aku kawen aku nk bekeluarga. bile mane aku bekerlauarga aku nak bahagia. bile mane ni sume aku je ke?kite semua same je. bile mane ni sume boleh dapat ke ssemua?boleh sampai lupe kun fa yakun. bile mane ni sume boleh ke penuhi?boleh kalau paham ape itu takdir. bile mane ni sume aku kau die semua akan rasa yang pastinya bile di mane siapa bagaimana DIA saja yg tahu.mudah kan kalau semua paham yg satu ni. bila mane kau aku dia paham kau aku die akan berhenti merungut, merintih, meminta minta dan mungkin menzalimi.. kenape pilih susah sukar kalau boleh senang?buka minda buka hati bersihkan semua pasti tenang dan bahagia.itu saje sebenarnye aku kau dia semua perlu.. P/s: dulu pakat tanya bile nak kahwin?sekarang pakat tanya da ade anak?bile nak ade ec?chill..ko jawab je ape kau suke janji best.pling simple "cube awaaa tanye Allah da dpt jawapan awaa bitau saya pulak" hiksss XX, Fatin

No comments:

Post a Comment