1.11.13

Simple Engagement Day

Assalamulaikumm..
 Have a rainy day uols.okey mase ni ujan tengah lebat 
menyimbah bumi.musim tengkujuh da tiba yee.
Asal tajuk skema panjang kemain ha?sebab i hope i can help
some fiance-to-be.
Alhamdulillah my part have done on 19 october 2013.
1 month not too well preparation sebenanye.
plan unplan ade yg jadi ade yg xjadi.
but totally yes Alhamdulillah follow the planning.
Zillioonnssss thanks to my family, seriously
i dun imagine they will help me to
realisasi my diy dais n hantaran n baju etc.
spesel thanks to chelong (help muchhh), ma, zahra n hasben,
muid, aiman, mokda, chechik, cheteh,chengah, sdara mara, besties (Azie & As).
Blessing i have them around me ^___^
vavvavavava.ok insyallah ade mase will be blog
one by one all diy thingy for my e-day.

Lets the picture speak more than the act.hahaha.



My simple dais or mini pelamin.

dari jauh taken by kakak ipar wannave.i iz malu malu

me with lovely ma n insyaAllah mak wannabe

my happening family..love them to max =*
the toyols xckup geng

my mak sepupu yg jadi instant mak andam tp bkn yg make up kan.i dunno wat we call.sehh
rombongan sebelah lelaki

family belah 'apeks'

His sister, kak ena n kak eda
my family n sedara mara yg help for that day

selesai sudah time to makan makan
akhirnye kami da selangkah ke depan.but noting change.we still da same.lol.


majlis ni sume unplan, nak merisik je tp last jd majlis tunang.
so far smooth xpelah. thanks again who helped me.
money tenaga masa.
haha opkos iols ade sponsor jgak dr mcm2 segi.ihikss.
itu penting ade sissterssssssss =P

nak buat blog for baju, pelamin n hantran xtau bile baru
abes.so i blog these first bg nmpak bju n pelamin.
hantaran insyallah next entry.

y u so serious?because google n blog help me
to make this happen.lol..so i hope i oso 
can help other too.sharing iz caring.
selain tuu, this is one of walk to be remember.
last but not least, please pray for our next journey.
semoga Allah permudahkan segalanya.aminnn.


Xx,
F


No comments:

Post a Comment