24.4.13

penghilang

Assalamualaikum...


short entry..just to inform here dat
u all can kol me penghilang..ohh jangan nk tukar
jadik english sudah.loser??no man no !


aku post entri gembira je stiap mase xbermakna
idop aku sentiasa diselubungi kegembiraan.
kadangkadang ade jugak sedehnye.
xpun ade juga yang serabut nye.ok byk.

early of april, a week bfore went to outstation.

aku punye pic lam galeri fon ilang.all ok.
all tu sume. eh slah ade tertnggal 29 kping gmbar zman
tok kaduk..mknenye ade pic apek je yg mase die
mule2 pkai fon..since aku pkai till dat day adelah kosong.
so segala pic dari bulan 6 taun lepas da gone.

before tu aku baru sedar pasport aku ilang atau
xtau dimane kedudukannye.
tapi aku wat rilekss je..malas nk pk.
da cari tapi xjumpa2.ape leh wat lg.
berdoa lah.nant carik lg.



2 bende yg aku ilang ni slah aku sndiri.
penglupa.pengcuai.penghilang.

aku wat kputusan untuk xyah pk.
bende da jadik kan.
mungkin ade hikmah.=)


bai. hav a nice day.

Xx,
F


No comments:

Post a Comment