22.11.12

Heart Islam. Save Gaza.


Assalamualaikum..
kalau islam boleh lah jawab.


dulu 5 6 taun lepas.aku xpasti ade boikot pasal apa.
bilik aku kt board rumet aku ade tampal brang2 kene
di boikot and salah satunye kfc.
aku mase tu xctive internet.xkesah dunia IT sgt.
nk di jadikan cite aku teman asrani p
temerloh atas dasar ape aku pom lupe.
kami p makan kfc.kfc tu xde org pom tp kami msuk gak
and mkan tnpa ade prasaan..booo aku boo as.
siryesly xamek port.kesian diri sndiri.
ari tu aku n as p beli mekdi.
blik dr mekdi baru tau kene boikot so
rse bersalah.ssgt2 rse bersalah lg tgok gambar2
org islam kt Gaza.menitis gak air mata tgok
kanak2 cedera parah,terbakar,meninggal
n menanges tgok mak ayah dorg kene bunuh dpan mata
='((
baby mane tau pape kot.Laknatullah punye kerja.
Yahudi xlayak di pnggil manusia.kalau anak n family org
yg kene caner?xde rase pape ke?
tapi xpe Org2 islam Palestin hebat n kuat sbb tu
Allah uji dorg cmni.mereka mampu harungi and lawan.
kite?belum tentu mampu...
 tadi bace da genjatan senjata.
 Doa org islam senjata pling mujarab.

kite xmampu pergi sane perang skali.
tapi kite boleh bantu dgn cara lain.






aku xsnggup letak pic dorg kt sane.xsnggup tgok sume tu byk kali.
berat mata memandang berat lg bahu memikul.


No comments:

Post a Comment