22.6.12

jumaat


Assalamualaikumm..
Salam jumaat salam sayang.
bersihkan hati dr hasad dengki benci khianat.
Insyallah kite akan tenang dan bahagia.

i not too good but i also not dat bad.
i always hope n hope n wish
everyday i am better than yesterday.
Wallahualam.
Aku mungkin mudah marah but trust me aku mudah
cool.aku susah marah n menyampah ngn org lame2.
Alhamdulillah geram mcm mane pom nant
sume tu ilang cmtu je sbb ati aku ni
xboleh simpan lame2.

ahh statement mcm gud gud je but
syukur Allah bg aku sifat neh.



*gambar perhiasan*


Alone standby for audit
but its ok.Loves. samseng x samseng la sgt kan.
xleh luas lg ke kaki aku tu??


kemain bosan tngkap gmbo lam tandas sorg2 mcm xckup umo. Sungguh bkan nak riak dan takabbur amek pic letak lam blog.memangnye xdok apo pom nk di riakkan.Y aku suke enfon neh wapom aku xreti logout twitter kpunyaan owner fon neh? sbb aku boleh bace quran dan maknanye sekali bile2 mase n dmane2 je aku berada.bkn nak ckp aku warak ke hape tp aku sedang baiki diri ni lg, ec mase wat amal ibadat gak.xslah pom kan mengaji u ec mase lapang?xperlu jadik ustazah dulu nk wat pahala.slow2 improve lah kan.bile ade mase mcm smalam tunggu u di pnggil bleh lah bce lam ati smbil pegang fon dr melangut xtau nk wat pe kan.pastu siap boleh dgr lg mane2 surah yg nak just klik mcm tekan like kt fb.aku xtau fon lain ade ke x cmni tp so sure fon canggih mesti ade.ala mane aku tau sbb fon aku biasa je eh aku xdok fon pom sbb sume fon org bg -.-".eh kene bersyukur dr xdok fon lgsungkan.

oh ye larik topik lak..so sori ye,senanye nk ckp psal fon neh.aku ni kan lame n not uptodate!.reti gune fon tgkap gambo,msg n kol.advance cket bkak fb.game pom xretiww.hewhehwhew.nk di jadikkan cite adelah kua bunyi cam msg masuk tetttett kt skrin kua wassup.."weh ade x dak2 opis ang nk kek cam taun lepas" lame slepas tu bunyik lg."aku bg ang spesel price dr ari tu kalu and crik customer" dari seorg Hamba Allah yg aku kenali wapom msg tu bkn u aku.kalu lah ekotkan belah kiri aku ni duk suh reply mcam2 wapom xpndai nak godek genamo wassup neh.tp yg kanan kate ignore jelah buang mase.semoga die di rahmati hendaknye..tulah kan, yg duk tolong ko ni lah ko mntak tolong mcm2 kan tp yang ni gak lah ko maen kasar loqlaq nak ludah muka awek dia pasai pa?da ckup abang long ka hang?cariklahhh customer sndiri kalu abg long sgt..da cri pasai leh lah wat muka tebai mntak tolong.xmalu tawww.hewhehwhew.at least mntak maap dulu stelah crik psal tnpa sbb.gara2 org lepak starbuck pom ko nak kepochi bak perbalahan kaum.feliksss ngan org yg xleh tgok org lebeh dari die.Mntak jauh dunia akhirat lah.dulu aku ade post entry psal mamat ni mse mrah dan da delete da lepas tu.so now, Assalamualaikum bro 1 pesanan guwa silelah muhasabah diri tuh and musuh jgn di cari nant kamu yg rugi.

Kita harus bersyukur dgn ape yg kite ada dan kite juga perlu tahu cara bersyukur bkn hnya dgn kata kata tp perbuatan.


Sometimes i hurt peeps without realise but trust me sume tu tanpa niat.i'm not a perfect people but i always try to be a perfect daughter, fren, gff, bff, wife, employee n da important as muslim.
tapi siapalah dahku ini.aku xtau nape arini emosi sket.hewhewhewhehw.positipp sket lah derkkk yekk,oh yee smalam mase g site ade lah sport car warne putih nissan gtr ke mende ntah tibe2 je lintas ktorg dr belah kiri pastu angkat tgan dgn jarik tgh kua dr tgkap.aikkk xde angin xde ributt nape?kami kami ni musykil lah kami naek ekot jalan kiri kete depan pom ade psal ape die nk tunjuk jari tgh kt kami kami ni kan.pastu press2 enjin die,kete mahal kan uols bunyik die kemain kemaihh la.masuk slekoh pom tgn n jarik die xturun2 lg.marah benar die kt kami tp psal ape heh?xpaham so kami senyum jelah..xpelah sbb kami naik waja je pom xleh g laju2 mcm kete die.die org kaya harta tp miskin budi pekerti kot.kottlahh.




Selamat bermuhasabah,
Hamba Allah


2 comments: