11.3.12

me n surrounding

Assalamualaikum..


las week aku attend 1 seminar, di situ ade lebeh kurg 40 above lah.lame xmasuk klas mcm dgr ceramah pdhal bkn ceramah pom.lebeh kurag marketing talk lah..kat situ ade 30% je pompuan dan 3 org kot malay girls include me lah kan dalah berkebaya.bajet pompuan melayu terakhir gtuw.

mase tea time rmai gak tanye aku dr mane.sbb byk company join kan dan aku xpkai bju company like da others la.so kene menjawab pada yg xdikenali sambil senyum2 menunjukkan frenly pdahal very the kekoks dgn warga lelaki yg kelihatan berpengalaman hebak2 belaka.me very down to earth budak baru merangkak2.


then nak abes seminar boss come join us sbb beliau bru abes meeting kt sumwer so diskas2 jap pastu bos nak move on first.he ask me n my second boss waiting for something,while waiting second boss nek atas.ade la yg bertegur sapa to me n my click (marketing girl)..first die tnye dr company mane pastu position ape,bile aku ckp from operation dia nye muka mcam ohmmaiAllah xpercaya,derang ingt aku dr marketing jugak..cessss sungguh satu penghinaan kasar pada aku.ketidakpercayaan dgn melihat fizikal aku.ini tidak adil tidak adil bagi ku.then org laen plak dtg tnye same question pastu muka die pom same (-.-)" bosann ah nk jwab cmni.xpuas hati derang kutip tnye wat i m doing or my description job la lebeh kureng..satu satu ok die tnye.bile aku ckap ye wat jugak,aah ade gak bek up, aah ekot bos pom ade.tp ade la yg aku xwat.

derang nye xpuas hati tu leh plak cakap asal boss mcm2,konon eh tektik ape boss aku pkai ni, elehhh jeless lewwtewww.hahaha xsempat derang tnye lebeh2 2nd bos dtg trus jum balik.hahahha we leave them like muka xpuas hati.ehhh senanye seminar ni mengumpulkan pesaing2 lam industry yg same.kire depa sume musuh la.hahhh

key boi..pes entry psal keje kot,da xtau nk tulis ape sbb nye ari2 mase abeskan dgn keje kan.entry pom psal keje lah sebab tu b4 ni letak pic yg entahpopontah tu xdok idea nk tules ape ha.teringat lak zaman2 lampau idop di kelilingi lelaki,now pom aku tersepit di kalangan mereka mereka yg berjantina lain.nak wat camno da ini keje guwa.tu yg guwa ganas semacam tuh.eh konom >.<

No comments:

Post a Comment