3.9.10

dendam kesumat

post neh sebenarnyer xde dendam paper..
aku kalu marah skejap je
kalu bnci pom lame2 ialng gak
kalu xsuke pom leh jdik suke
kalu menyampah lame2 ok jer..
so kgkwan2 mahupom lawan2
aku nk pohon ampun maap dr ujung akar rmbut
sampai ke ujung ibu jari andai ade tersalah kate,bicara,
termakan,terminum,terngumpat,termaki,tercaci,ter ape2 aje..
ehh yg sengaja pom maapkan jugak jgn yg ter jer..
sesungguhnya aku ni insan lemah n mudah jer terpesong
so byk la slah nyer..
aku pom da maap kan korg..
0=0 la kirenyer..
pulang ke kg tu bawak beskal kete moto lori bas kapal terbang leklok..
xkire sbg pemandu atau penumpang
bacelah doa menaiki knderaan dulu..oke?
ingt org tersayang..pulang ke kmpus semula dgn baek2 saje..
dah beraya tu jgnlah makan xhengat dunia..
mkn berpada2 kate org..
and aku arap nfsu aku membuak2 la psal nk
topup blik ec lemak yg da ilang..hopefully lah kan =))..
yg berdiet teruskan berdiet yer tp xrser nyesal ke xmakan? =)))
selamat memakai baju rayer dan selamat bercuti jugak..
kem salam makcik pkcik sedara sepupu sepapat opah atok
and org kg semua..kalu sudi meh la datang rayer umah..amat2 d alukan
u sume dtg beraya...umah d melor..jgn umah d mawar shah alam..
dan ingat xmo sedeh2 taw...
okeh..akhir kater

"selamat hari raye aidilfitri"
"maaf zahir & batin"


with love..
:fatin hamama:

pss:parasit jgn sedeh2 taw..rayer leklok..
jgn dok rendu aku neh..kalu rendu gak moh klate..nant aku suh art
online so ko xde la bosan sgt..
kite kan adek beradek xjadik..hehehehe..eh jgn lupe bg mkn ikan aku..kekekeh



*akhirnye detim jugak,pas 4 bulan lepas..n kali ke4 jumpa sejak die tolong akak die kt bazar neh..tp mcm xdetim pom ade..byk movie n drama jdik..hahahha..biasakla tuh..final sezen in progress
* za8 ehem2 je ker?bg la salam ke..hahaha..xsgka kecik je shah alam neh..kuat eh timbang berta bdan..
* nzami n pklah=len kali tegur la..huhuhu..ok dgr nsehat mak ko nzmi.lgpom aku memg cmtu pom..lalala.tenks=))

No comments:

Post a Comment