20.4.10

ape da jadik

memg da bpe mggu aku emo,
nk mrah2,xselesa,xtenang,xleh tido..
upenye skank da tau..
skank aku kt klate..
xsia2 blik..
aku blik pom psal ma pksa.
aku da xmampu tahan sorg2
aku cite kt ma lam msg jam 5 pg..
ma kol siang suh blik.die risau..
seriesly aku xtau nape.
aku xpk ape2..
yg aku tau mlm smalam aku down sgt.
xleh kntrol..smpai mcm tertiarap cium bumi..
mcm xde sape2 ngn aku..bgkak mata xyah cite..
nape?aku pom xtau..
lately memg cmtu..lam ati,jiwa..
mcm melayang2..
tp mlam sbelum blik aku da tahap xsanggup nk pendam..
sumpah xpenah aku jadik sellemah ni..
jdik down..jdik blur..jdik kacau bilau..
skank aku blik sbb aku perlu blik..
aku xnk blik n kuatkan hati lwan bnda ni sume
bpe2 mgu sbb knon blik xstady..
laz terpksa blik gk..memg xstady..xpelah..
sbb akhirnya aku da tau nape skank jdik kt aku.
pg tdik smpai..n tdik g g jmpa org tu..esok kne g lg..
rbu blik shah alam..sempat kot stady..
semoga aku dpt kmbali sperti biasa..patotkah post2 sebelum ni jiwank
plus sensitip plus emo gedik jea.
hahahaha..
upenye aku bkn aku..
treatment larik ke ampang x mnjadik..huhu
k lahh..gud luck sume final..doakan aku xdpt result terok~~~

No comments:

Post a Comment