23.2.10

bahan ketawa mereka

situation une:
arini lab statistik slepas drandomizekan maka grup aku present,da agak so cool la,kire perot xpecut 100m la wapom xprepare pape tp wat muke cnfident je,,slepas bhmpas pulas berpeluh ketiak berdiri megah didpan slama sejam maka dpt la blik ketmpat duduk d blakang..then kami be3 mncari buku3 lam beg tetbe terdengar come forward..wat xtau la kan,skali dgr prof low said fatin hamama?aku trus bgun agkt tgn n ckp kt as n cken jum g depann,prof ulang nama aku lg,aku da plik n mud ckp die suh ko g depan,aku ngn lgkah teragak2 trus g ke dpn ngn berani n dgr die ckp fatin gud manners hamama,,bile selangkah lg ngn meja die,prof said u dun need to come,,1 klas bntai gelak..malu siott..trus duk ngn muka blushing tahap opera..
Situati0n deux:
Ptg msuk lbry nk rest kt sofa jap b4 klas,salu msuk tngal beg kt l0ker lua tp arni dak2 ni bwak msuk.aku cuak gk psl da ada lam rules tp dorg ckp rmai je bwak msuk.k,msa mlangkah msuk aku org laz duk blakg antra kami be5.jeng2,kaki aku lgkah pn2.tuutttt..bunyi..aku trus lari kua,then dgr staf kt kaunter jrit.msuk la,nape lari.aku da blur,msuk blik smbil dgr dorg glak skan.cnabeng!dak2 4 ek0r 2 leh j0in glak..dmalukn 2x shari!aduyai..aku rase soul aku kt umah sbb 2 aku cam slow je lg neh.hehe~
Situati0n treiz:
Art msg bunyinye "aku kt tapah ni n tringat kt ko lak,hahaha"
Korg xtaukn nape?meh aku cite,msa blik dr lgkwi lwatn pat 6 st0p tapah n kami 1o org mkn mee kari.msa tgah mkn aku tetg0k art kt blah kanan kt geng laki,then die dtg meja ktorg smula pas bsuh tgn.aku pun tnye die sinki mane?aku yg da knyg bgun menuju tmpt dtnjuk .msa ke snki,ada geng pkcik 4 org tsengih2 .aku plik tp wt xtau.jauh gk la sinki 2,pas bsuh tgn aku ptah blik kemeja n nampk dak2 9ek0r tgah glak tbahak2.plik t0l la,smpai je meja aku tetbe tnmpk ada ruang sinki yg cnti dpn aku hnya 3 lgkah..mgkuk hyun,aku trtpu oleh mereka..
Ciss.aku sbnar jrg dglakkn tp xpola asl sek dem0 epi kawe tupe epi..

(p0np0n~ new crdigan r0mp received)hehe..
~lwtan ke kdah perlis kenpem jdik dis wekend~

No comments:

Post a Comment