11.10.09

arini apa ya..

arini saya maen sukan..saya maen sume sukeneka pasal aras saya tak ade wakil pom maka saya ajak kengkawan 38 gen saya join grup saya.nama grup saya kereta kancil..grup saya terdiri dari saya,asrani,aida,azie,tina,aishah,muntazirah,ana jepun,kak pah..sukeneka yang kami maen ialah sms pending,survivor,disable gurl,sepak botol,terowong,bawak getah guna straw,sidai kain dan banyak lagi..saya gembira walaupun penat krana dah lama xberiadah..saya rasa kami sangat teruja..kami share everyting..lawan grup len..kereta wira grup imah..amatlah kelaka kerana mereka di kuarkan masa maen sms pending..nak menipu tapi xpandai maka saya yang berdarah kacukan gemuruh pom xjadik nak tengok sms nset dr orang depan sekali kerana takot dikuarkan juga..esok saya uplood gambar2 kami yea dengan brodband pakej baru yang diambil..kesian modem saya da nk berkarat da x diguna2..k..tata..saya larik dari bola jaring dan futsal keran wakil level saya tetap xada..saya dan rakan2 takot hitam..nanti kami nak konvo..

No comments:

Post a Comment