28.8.09

ckP besar @ xsrupo bikin

sgt2 menyakitkan ati n telinga nih..

situasi 1:::

"aku kan x kn wat bnda ni tau..eshh..terok..xbaik la.."
pdahal da penah wat dulu tp ingt aku lupe ker???

"aku dulu penah g LA..fuhhh..dasat tmpat tuhhh cunnn...tp dulu la mser kaya.."
skank??da xkaya kew??

"aahh tulah..aku tau sume tuh tp malas jea nk btau..."
hah???wat2 xtau lah??blahlaaa..

"bapak aku kan ada kapal ufo"
wak luu..nk ckp tu pk dulu..biala logik aku nk pkai cket..

"aku g melancong la mser cuti tu,kt oversea" den ckp kt org len "mser cuti aku
g haji"
mana satu lah ko ni weh..rekaan jea lah tuuu..


disini aku nk btau cket..untuk ape sumer tuhh??nk ckp ko kaya gila kew??eshh kalu btol kaya pom tu hrta bapak ko..tp kalu x kaya,ko nk reka2 nk suh nmpak kaya naper..ape faedahnya.oorg da knal ko da pom..kaya ni xpyah ckp pom org nmpak..tp pnting sgt kew nk besar2kan kekayaan ko tuhhh..
n setau aku lahh.org kaya rilex jea,,xpyah nk kecoh pom..


situasi 2 :::

adalah sorg HAMBA ALLAH ni..tetibe tnya aku..
"fatin..ko rser ko cntik kew pkai tudung cam yuna?"
aku "aku pkai paper bkn nk suh org nmpak aku cntik pom..aku pkai ape aku nk jealah"
aku "ko rser ko nsem la tiap kali ko paki paper?"
dia "aku memg sntiasa nsem pom"
aku "persan tol lah ko ni"
dia "ko tau x ko pkai je nmpak cam sampah"
aku "ooo.ada msalah kt ko ke?"
aku trus diam psal aku da bengang gila..
n aku tgok dorg sengih2 tnjuk kt sumone..ooo,high kontek kutuk org len tp melalaui akula?


weiii mnusia..kalu org tu da cntik pkai ape pom cntik laa..aku tau aku memg xcntik..tp aku syukur ngn diri aku..n aku xpenah pkai nk suh ko or spe2 tgok aku cntik..psal muka aku xkn berubah pom pkai pape..
lgik 1..aku tau rr ko suke pompuan free hair..da tuh lntak ko lah..nk hina aku apsal..ko ingt ko nsem sgt kew?bgos sgt da?kaya sgt da?perfek sgt kew??
wehhhhhh...aku ada ramai lg kwan yg jauh lg nsem,bek,kaya dr ko...dorg xcam ko pom..dorg jauh lg respek pompuan..wapom ko mngata aku tp aku sbgai pompuan terkilan gile dgr cmtu..pompuan tu xkacu ko pom..ko lebeh2 plak pehal..
ko ingt awek ko cntik sgt???aku leh ckp lgsung x..suh dia pkai tudung pom appearance dia besa jea.ko attrack sbb sexi je wtpe..da tuh nk pmpuan len lebeh2 lak...kgkwannn aku lg lg cntik,dala pkai tudung,perngai bgus,...so xpayah nk berlagak sgt..
ko punyer rupe yg bajet hnsem semalaya tuh xpernah pom aku dgr rmai org tergila2kan ko..ko je persan lebeh..
kn aku da mrah blan pose ni...xpsal2 dpt dose..tp aku luah kt sini jea..bkn g maki dpan muka psl aku mlas nk cri psal sgt..
sooo..aku xheran la ko nk ckp aku sampah ke,bdak tu sampah kew kalu aku or bdak tu ada wat salah ngn ko..tp ko g cermin diri ko dulu k...
aku kalu da bengang..sori to say la nk ckp ngn ko..muka ko pom aku xnk tgok tau x..mcm dia plak bg duit kt pompuan atas muka bumi ni suh pkai pape..bek bg duit kt awek ko suh pkai ckup kaen...


sempena bulan pose ni bek la kurgkan bercakap kn..aku akan cube berusaha untuk perlahan kn percakapan...Insyaallah...

No comments:

Post a Comment